Felsefe, çevre, politika, futbol, mutlaka ama mutlaka sinema. Biraz ondan, biraz bundan, canı istedikçe çıkan blog. Hayata dair ama tabii ki bana ait. Evet, isyan!

Cuma, Ağustos 31, 2007

cuk-gibi-oturan

En güzel cümleler bana hep otobüste, dolmuşta, gece yatağa uyumak için uzandığımda, banyoda mı gelmek zorundadır peki? Birşeyler yazmak için cümleleri kafamda kurarken, hep o en uygun, güzel sözcükleri aklıma yazarken gerekli ilham dolmuşta gelir de elim kağıda yahut klavyeye gittiğimde kaçıverir. Neydi o cuk-gibi-oturan sözcük derim kendime. Bırakırım neler düşündüğümü, o sözcüğün peşine düşerim klavye başındayken.
İnsanın bir iç ses kayıt cihazı olmalı.

5 yorum:

cemile özyakan dedi ki...

kağıt kalem taşı, not al aklına geldikçe bence, uçup gitmesin gelenler.

serxan dedi ki...

işte o zor geliyor be coyotitto. güzel fikir ama yanında sürekli kalem taşı, gizli saklı bişiiler yaz. bilmiyorum ki.

cemile özyakan dedi ki...

ben denemiştim işe yarıyo, arada bi sinir geliyo sürekli taşımaktan ama artıları fazla eksinlerinden:) dene bence bi, olmazsa başka bişe buluruz sana.

serxan dedi ki...

deniycem, söz:)

twilightstrip dedi ki...

yok tel`in ses kaydediyorsa, a konus ona... ben benim sarkilari oyle yaziyorum.. metro da sokakta
bise geliyor aklima acip soyluyorum.. sen de konus.